Werkwijze

Wij ontvangen u graag in ons schadebedrijf aan de Surinameweg voor de schade intake, wij zullen u vragen naar de schadedatum en de oorzaak van de schade. Samen met u vullen wij de benodigde papieren in. Hierna zal de schouwing van de schade aan de auto plaatsvinden, wij maken rondom foto’s van de auto (eis van de verzekeraar). Deze informatie verwerken wij in een rapport van de schade die wij nodig hebben om de schade voor u af te kunnen handelen met uw verzekeraar.

Hier opvolgend maken wij een afspraak voor de reparatie van uw auto en zullen wij u de keuze bieden om gebruik te maken van vervangend vervoer of onze haal & brengservice.

Dit proces neemt ongeveer 10-15 minuten in beslag.
De volgende documenten hebben wij nodig om de schade voor u te kunnen afhandelen met uw verzekeraar:

  • Kentekenbewijs vanaf 2014 is dit een pasje, of deel 1 (autogegevens) en deel 1B (eigenaarsgegevens)
  • Groene Kaart
  • Rijbewijs i.v.m. het eventuele vervangend vervoer (bij het kopiëren worden privacy gevoelige gegevens afgedekt)
  • Schadeformulier (Wanneer u dit wenst helpen wij u graag bij het invullen!)